Klachtenregeling.

Hoewel onze medewerkers zich volledig inzetten, kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw ervaring in onze praktijk. Als u een klacht of suggestie heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze praktijk. We staan klaar om naar u te luisteren en bespreken graag uw feedback persoonlijk met u. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen.

Tandartsnoordas

Klacht

Het kan gebeuren dat, ondanks onze toewijding, u niet helemaal tevreden bent over een behandeling of een situatie in onze praktijk. We staan er echter voor open om hierover met u te praten. Door uw feedback kunnen we groeien en samen met u naar een passende oplossing zoeken. Als u wilt, kunt u een verzoek indienen voor een gesprek met een van onze teamleden, zowel telefonisch als schriftelijk.

Mocht het gesprek niet tot een oplossing leiden, of heeft u behoefte aan een onafhankelijke partij? Als praktijk zijn we aangesloten bij de beroepsvereniging KNMT. Meer informatie over de officiële klachtenregeling vind hier